2013. június 26., szerda

Angelcare légzésfigyelő AC300 és Tefal bébiőr - Jelenlegi ára: 19 000 Ft

Eladásra kínálom a képeken látható légzésfigyelőt, és bébiőrt!
 
A légzésfigyelőt kb. 2x4 hónapig használtam, mindkét gyermekem születése után. "Kezdő" anyukaként megnyugtató érzés volt, hogy "vigyáz" a kicsikre.
Téves riasztás 1x volt, amikor (nem figyeltem) lemerült az elem. (... és persze ne felejtsük el lekapcsolni, ha kivesszük a kicsit az ágyból, számomra ez volt a legnagyobb kihívás! : -))
A bébiőr megkönnyítette a hétköznapokat, mert jelzett, amikor felébredt a kicsi, és akkor is hallottam, ha közben én a konyhában, rádióhallgatás közben főzőcskéztem, vagy a teraszon tettem-vettem.  
A házon belül ill. a ház közelében biztonságosan használható, jelzi azt is ha nem megfelelő a vétel - ebben az esetben más helyre kell tenni.
Én nyaraláskor is tudtam használni.  A ráírt hatótávolság nem jelent semmit (egy bébiőr esetén sem! ), hiszen ezt befolyásolhatja a falvastagság és egyéb zavaró tényezők. A fontos, hogy MINDIG ki kell próbálni használat előtt, és figyelni kell a kijelzőt!
Mindkét terméket melegen ajánlom kezdő kismamáknak!  
Mindkét termék jó állapotú és kifogástalanul működik. A légzésfigyelő eredeti dobozában van.    
Garancia és pénz visszafizetés nincs.         
   


Jelenlegi ára: 19 000 Ft

Az aukció vége: 2013-07-01 08:17
. Angelcare légzésfigyelő AC300 és Tefal bébiőr - Jelenlegi ára: 19 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése